כל השלבים שכל מנהלי עבודה צריכים לדעת בשביל להגיש הצעת מחיר מעולה!

מנהלי עבודה מומחים אומרים לבעלי בתים לקבל הצעות מחיר רבות לפני שהם בוחרים קבלן לשיפוץ שלהם. וזה הגיוני – כשקונים משהו כמו מכונית, קונים חכמים משתמשים באתרים מתווכים ובדוחות הצרכנים לפני שהם מקבלים החלטה. 

מנהלי עבודה תתחילו לכתוב

עליהם להשתמש באותה חריצות בעת בחירת קבלן לעבודת שיפוץ. כדי להימנע מנושאים אלו, עקוב אחר ארבעת הצעדים הבאים להצעת מחיר למגורים מוצלחת בכל פעם.

שלב 1: הכירו את הבית.

–תמונה–
הכרת הבית חיונית בכדי לקבל את הצעת המחיר שלך.

לדוגמה, סקוט גרגור אומר, "הדרך הטובה ביותר עבורי להכיר בית היא לערוך ערכת רישומים ולטייל. 

אם אינכם יכולים לקבל סכמה של המקום או סקירה כללית של הנכס, צריך לשאול מדוע הלקוח משפץ, מה אתה מנסה לתקן וכו ', כל הדרכים להכיר את הבית במהירות. 

אינפורמציה זה כוח ככל שתדעו יותר יהיה יותר קל ואמין לתת הצעה. אמנם ברור שהמשרד צריך להפגין שיש לו בסיס ידע טוב ותהליך עבודה ליצירת הצעת מחיר מעולה.

ביצוע מעבר מהיר מסייע לקבלנים להבין את המפרט המדויק של הלקוח. עליהם להשתמש בזמן זה כדי לשאול שאלות, להכיר את הלקוח ולקבוע אם יהיה לקוח קשה לעבוד איתו או לא. 

חפש אזורים שבהם תצטרך להשתמש בקבלני משנה, וודא שאתה מבקש כל העגלה או רישום של הלקוח שלך.

שלב 2: חשב את העלויות המוחשיות של העבודה.

בעלי בתים פונים יותר ויותר לאתרים לבנייה ושיפוץ מקוון. למזלם, של הקבלנים עומדים לרשותם כלים חזקים בהרבה.

בהתחשב במורכבות של כל עבודות בנייה (בין הערכת שעות אדם לתקצוב חומרים), על הקבלנים להשקיע בתוכנות להערכת בניה כדי לסייע בהפחתת הספקולציות שנמצאות ביצירת הצעה. 

יתרון נוסף הוא שאם יש שינוי בעבודה, קל מאוד להתאים עמודה עם תוכנה זו בניגוד לנסח מחדש את הצעת המחיר כולה.

בעת קביעת העלות הגולמית, הקפד לשקול:

  • צרכים 
  • דמי קבלן משנה
  • חומרים וצִיוּד 
  • עלות עבודה
  • שיעורי בית (כגון הריסה והובלה)

שלב 3: וודא שאתה מרוויח כסף!

איש ואישה מוסרים מזומנים למפתחות בית בתוך החדר הריק

אם היית עושה את העבודה הזו מבקש רק את העלות הגולמית של העבודה, ללא ספק היית מפסיד כסף.

יש לכלול בהצעה דמי תקורה. אם אתה רוצה לשלם עבור כלים חדשים ומיתוג ושיווק בנייה, עליך לסמן באופן משמעותי את המחיר הסופי שלך.

בכמה? רוב הבונים הם סביב הטווח של 15-25%. 

על פי האיגוד הלאומי של בוני בית, לרוב השיפוצים נשאר מרווח של 3%. לכן אל תיפולו לאותה מלכודת שעושים כל כך הרבה קבלנים בניסיון לזכות במכרז על ידי הערכה גבוה/נמוכה מידי על השירותים שלהם. זה לא שווה את זה.

שלב 4: הצג את הצעת המחיר שלך.

אל תתפתו לשלוח את הצעתכם בדואר או בדוא"ל. קבע את הצעותיך באופן אישי.

הצגת באופן איש נותן ללקוחות חדשים הזדמנות לשאול שאלות ונותן לך הזדמנות להסביר את ההצעה. 

הסברת ההצעה באופן אישי מקלה על האפשרות לתקשורת תקינה בכל הקשורה להצעה עצמה – ומיוצגת במספר הסופי.

במקום למסור את חבילת ההצעות ללקוח ולחכות שיקרא אותו, עיין איתם ברשימה המפורטת. הסביר מדוע עולה כמה וכל הסיבות שהנתונים שלך עשויים להיות שונים מזו של קבלן אחר.

לעוד טיפים קטנים לדרך?

תנסו להימנע מהפיתוי לרדת מתחת לשוליים כדי להתחרות בהצעות של אנשים אחרים – להיתפס ב"זכייה "בחוזה היא איך חברות הבנייה רבות מדי מפסידות כסף על משרות.הדר